Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Jarek Szczepański

Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

7.9

(9 ocen) wspólnie z

49,00

 

Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.

Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.

Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii.
Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia wiedzę o strategii i weryfikuje ją w rynkowej praktyce. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał też dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na swoim koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (Onepress, 2015). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-2550-0

EAN: 9788328325500

Liczba stron: 296

Format: 155x235mm

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

8.2 / 10 (13 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (2962 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (193 ocen)

2750

27,50 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2789

27,89 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.3 / 10 (59 ocen)

2750

27,50 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4655

46,55 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (10 ocen)

2789

27,89 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (15 ocen)

2163

21,63 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9909

99,09 zł - najniższa cena 109,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka