Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa - i zostań rekinem biznesu!
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.
Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie.
John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
Michael A. Cusumano - jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. Wraz z Davidem Yoffie napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika "BusinessWeek".
David B. Yoffie - jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach "New York Timesa", "Wall Street Journal" i "Harvard Business Review". Wraz z Michaelem Cusumano napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika "BusinessWeek".
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania:
2016-04-28
ISBN: 978-83-781-8876-6
EAN: 9788378188766
Tytuł oryginalny: Strategy Rules
Rebis
Format: 150x225mm
Cena detaliczna: 44,90 zł
Tłumaczenie: Bożena Jóźwiak
Rok wydania: 2016