Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

David Mattson

Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

69,00

 

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.

Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.

Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:
– jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
– jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
– dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
– kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
– dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.

David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. - międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy.
Jak sam twierdzi: ""Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany".

Nieoczywiste
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-633-9116-4

EAN: 9788363391164

Tytuł oryginalny: The Sandler Rules. Forty-Nine Timeless Selling Principles... and How to Apply Them

Liczba stron: 212

Format: 17.0x24.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.5 / 10 (708 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (38 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (98 ocen)

2791

27,91 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (87 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (19 ocen)

4266

36,56 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5988

59,88 zł - najniższa cena 89,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (135 ocen)

5359

53,59 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.1 / 10 (173 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2464

24,64 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (135 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka