Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

David Mattson

Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

57,19

 

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.

Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.

Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:

- jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
- jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
- dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
- kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
- dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.

O autorze
David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. – międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy.

Jak sam twierdzi: „Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany”.

Nieoczywiste
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-664-0287-4

EAN: 9788366402874

Tytuł oryginalny: The Sandler Rules. Forty-Nine Timeless Selling Principles... and How to Apply Them

Liczba stron: 212

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.0 / 10 (1170 ocen)

2657

30,64 zł (-13%) - najniższa cena 39,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (352 ocen)

2663

26,63 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (22 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (279 ocen)

2350

23,50 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (202 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (2 oceny)

2330

21,69 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2323

22,23 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (6 ocen)

2480

24,80 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka