Zarządzanie w kulturze Teoria i praktyka

Gaweł Łukasz

Zarządzanie w kulturze Teoria i praktyka

47,81

 

Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu w sektorze kultury. Jej unikatową wartością jest kompleksowe ujęcie najważniejszych zagadnień teoretycznych, a także konsekwentne odwoływanie się do praktyki zarządzania poprzez trafnie dobrane studia przypadków. Wśród autorek i autorów publikacji są zarówno teoretycy, jak i praktycy zarządzania kulturą, związani z Zakładem Zarządzania Kulturą Instytutu Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Publikację oceniam pozytywnie, gdyż jest ona bardzo wartościową pracą naukową, posiadającą walory zarówno poznawcze, jak i aplikacyjne […]. Książka wypełnia lukę występującą na rynku wydawniczym w Polsce w zakresie publikacji prezentujących w holistyczny, wielowymiarowy i nowoczesny sposób wyzwania oraz procesy i uwarunkowania zarządzania w kulturze.
dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW (z recenzji)

W ostatnich latach obserwuje się coraz silniejszą profesjonalizacje sfery kultury, wynikającą z uwarunkowań społeczno-ekonomicznych, a także ze zmian w otoczeniu współczesnej instytucji kultury. Profesjonalizacji kadr nie towarzyszy rozwój zasobów wiedzy niezbędnej dla aktywnego i efektywnego zarządzania organizacją w sferze kultury. Luka w wiedzy tylko w niewielkim stopniu jest zaspokajana przez zagraniczne pozycje, których podstawowym mankamentem jest całkowita nieznajomość polskich realiów. Na tym tle recenzowana publikacja stanowi inspirującą i ważną pozycje. W książce przedstawiono informacje pozwalające na poznanie najnowszych dobrych praktyk stosowanych w codziennej aktywności organizacji kultury. Dzięki nim osoby zarządzające tego typu instytucjami mogą aktualizować swoją wiedzę, czerpiąc z doświadczeń innych podmiotów.
dr hab. Rafał Kasprzak, prof. SGH (z recenzji)

Oddawana do rąk czytelników monografia będzie pasjonującą lekturą dla szerokiego grona odbiorców: nie tylko wykładowców akademickich i studentów, lecz także dla praktyków i wszystkich interesujących się problematyką zarządzania kulturą.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-012-1361-9

EAN: 9788301213619

Liczba stron: 198

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.5 / 10 (1690 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2323

23,23 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (19 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (1047 ocen)

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.2 / 10 (15 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (660 ocen)

3129

31,29 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (713 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3876

33,24 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (1096 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.7 / 10 (61 ocen)

3466

34,66 zł - najniższa cena 55,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka