Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Marczak Mirosław

Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

76,00

 

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji. Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju. Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO, w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju.

Główne zalety publikacji to m.in.:
-przejrzysty układ,
-logiczna i spójna merytorycznie struktura,
-zrozumiała forma przekazu,
-szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych,
-szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz,
-omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO),
-wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych,
-duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne,
-bogata bibliografia (ponad 500 źródeł).

Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2018-09-25

ISBN: 978-83-810-2140-1

EAN: 9788381021401

Liczba stron: 380

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 76,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.5 / 10 (14 ocen)

3263

32,63 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (105 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4059

40,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (126 ocen)

2166

19,37 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5321

49,54 zł - najniższa cena 79,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (301 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (98 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

754

6,99 zł - najniższa cena 11,53 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3100

31,00 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2464

24,64 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna
Do koszyka