Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka

Robert B. Cialdini

Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka

83,05

 

Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak sprawić, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po bestseller światowej sławy psychologa społecznego. Znajdziesz tu przejrzysty opis mechanizmów, dzięki którym ludziom udaje się przekonać innych do swoich racji. Robert Cialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka. Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu. Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przed manipulacją. "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad 3 tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji – Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. prof. Bogdan Wojciszke

GWP
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: 7

ISBN: 9788382581744

EAN: 9788382581744

Tytuł oryginalny: Influence. Science and Practice

Liczba stron: 333

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 99,90 zł

Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.8 / 10 (1361 ocen)

2324

34,90 zł (-33%) - najniższa cena 34,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

6.1 / 10 (398 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (69 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2191

21,91 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (89 ocen)

3499

34,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (2 oceny)

3099

30,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (33 ocen)

3657

36,57 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (24 ocen)

4354

43,54 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

6.9 / 10 (127 ocen)

3122

31,22 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6643

66,43 zł - najniższa cena 79,91 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (4 oceny)

12463

124,63 zł - najniższa cena 149,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4981

52,23 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka