Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Robert B. Cialdini

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

89,90

 

Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?
Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?
Jak sprawić, by takiej zmiany zapragnęli?
Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po bestseller światowej sławy psychologa społecznego. Znajdziesz tu przejrzysty opis mechanizmów, dzięki którym ludziom udaje się przekonać innych do swoich racji.

Robert Cialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka. Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu. Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przed manipulacją.

"Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad 3 tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji – Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

prof. Bogdan Wojciszk

GWP
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: siu

ISBN: 978-83-825-8113-3

EAN: 9788382581133

Tytuł oryginalny: Influence

Liczba stron: 334

Format: 17.0x23.0cm

Cena detaliczna: 89,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

4182

41,82 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (683 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (82 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3037

30,37 zł - najniższa cena 48,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (2952 ocen)

2702

27,02 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (3232 ocen)

3284

32,84 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

6.8 / 10 (126 ocen)

3122

31,22 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6643

64,75 zł - najniższa cena 79,91 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (4 oceny)

12146

121,46 zł - najniższa cena 149,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5223

39,89 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8094

80,94 zł - najniższa cena 99,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka