Wywieranie wpływu na ludzi

Robert B. Cialdini

Wywieranie wpływu na ludzi

8.3

(4 oceny) wspólnie z

121,46

 

Nowa, zaktualizowana i rozszerzona wersja światowego bestsellera!

Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna? Jak się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu Wywierania wpływu na ludzi, zaktualizowanym i wzbogaconym o wiele nowych treści, Robert B. Cialdini tłumaczy to w błyskotliwy, kompleksowy i niezwykle obrazowy sposób.

Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią „tak”. Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach.

W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach – nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju nieuczciwe praktyki.

W książce coś dla siebie znajdą zarówno ci, którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich.

GWP
Broszurowa ze skrzydełkami

ISBN: 9788374899925

EAN: 9788374899925

Tytuł oryginalny: Influence The Psychology of Persuasion

Liczba stron: 544

Format: 17.0x23.0cm

Cena detaliczna: 149,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.4 / 10 (160 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4354

43,54 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4.6 / 10 (5 ocen)

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (483 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (187 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (21 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (994 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (15 ocen)

3748

36,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (32 ocen)

2790

27,90 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2464

24,83 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

6.8 / 10 (126 ocen)

3122

31,22 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6643

64,75 zł - najniższa cena 79,91 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7185

71,85 zł - najniższa cena 89,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5223

39,89 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka