Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób...
Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym zwierciadle bywa niekiedy pouczający!
Peter Mayle
Autor popularnych książek o Prowansji. Po ukończeniu dwudziestu jeden lat przeprowadził się z Anglii do Nowego Jorku i podjął pracę w agencji reklamowej Davida Ogilvy’ego. Gdy osiągnął szczyt kariery, doszedł do wniosku, że przestała go bawić, po czym rzucił „to wszystko” i wyjechał z żoną do Prowansji z zamiarem napisania powieści. Prawdziwą sławę przyniósł mu „Rok w Prowansji", w którym opisuje swoje doświadczenia i przygody w nowym kraju.
ISBN: 978-83-764-8154-8
EAN: 9788376481548
Prószyński i S-ka
Format: 140x200mm
Cena detaliczna: 19,90 zł
Tłumaczenie: Paulina Braiter , Arkadiusz Nakoniecznik