W sieci mediów społecznościowych. Teorie i metody badań

W sieci mediów społecznościowych. Teorie i metody badań

51,45

 

Jak badać użytkowników Facebooka? Jakie wyzwania stoją przed osobami analizującymi TikToka? Czy potrzebujemy nowych teorii wyjaśniających świat mediów społecznościowych w dobie algorytmizacji i platformizacji kultury? Autorka odpowiada na powyższe pytania, opisując aktualne nurty analityczne, wyniki autorskich badań oraz przywołując prace innych badaczy i badaczek serwisów społecznościowych. Omówione w książce teorie i metody pozwolą czytelnikom lepiej zrozumieć specyfikę terenu badawczego, jakim są współczesne media społecznościowe, w których obok użytkowników ludzkich coraz większą rolę odgrywają aktorzy nie-ludzcy.

Monografia może zainteresować komercyjne podmioty zajmujące się badaniami i monitorowaniem platform społecznościowych, a także pracowników działów PR firm i instytucji oraz media plannerów. Pozwala bowiem zdać sobie sprawę ze specyfiki mediów społecznościowych, różnorodnych dynamik związanych z ich użytkowaniem oraz unikalności dyskursów i porządków władzy kształtujących się w ich obrębie. Autorka z niezwykłym wyczuciem przekłada wszystkie te uwarunkowania na etapy projektowania badań, co sprawia, że czytelnik zostaje wyposażony w bogatą wiedzę na temat tego, co, jak i gdzie badać w ramach owych platform.

Z recenzji dr. hab. Jana Stasieńko, prof. UDDSW

Aleksandra Powierska– kulturoznawczyni i medioznawczyni, adiunktka w Instytucie Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Praktyczka i teoretyczka. Autorka „Podcastu Netnograficznego”. Interesuje się nowymi mediami, a w szczególności serwisami społecznościowymi i komunikacyjną rolą obrazów publikowanych w internecie.

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa miękka

Wydanie: 1

ISBN: 978-83-233-5432-1

EAN: 9788323354321

Liczba stron: 184

Cena detaliczna: 51,45 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.1 / 10 (694 ocen)

2728

27,28 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4354

43,54 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.3 / 10 (170 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3231

32,31 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (13 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (37 ocen)

4109

41,09 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.0 / 10 (1 ocena)

8039

89,99 zł (-10%) - najniższa cena 119,99 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

8.8 / 10 (14 ocen)

3094

49,90 zł (-37%) - najniższa cena 49,90 zł (-37%) - cena detaliczna
Do koszyka