Uwiedź klienta Marketing w social mediach

Monika Czaplicka

Uwiedź klienta Marketing w social mediach

7.4

(9 ocen) wspólnie z

47,81

 

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu.
A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?”
Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.
Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.
W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.
Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie…
Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować…
Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-012-0860-8

EAN: 9788301208608

Liczba stron: 204

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Ebook i Audiobook dostępny na

Kup ebooka

Inni klienci sprawdzali również

6.9 / 10 (537 ocen)

3343

33,43 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (1024 ocen)

2858

26,60 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2259

20,17 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (353 ocen)

3765

34,22 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (7305 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (62 ocen)

3769

37,69 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (402 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (102 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (22 ocen)

9379

93,79 zł - najniższa cena 139,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (2 oceny)

3684

41,24 zł (-10%) - najniższa cena 54,99 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka