Tworzenie doświadczeń klientów

Dziewa Lucyna, Urbański Artur

Tworzenie doświadczeń klientów

47,74

 

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność

Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona - ta książka jest dla Ciebie!

Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.

Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną.

ze wstępu

OnePress
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-832-2263-9

EAN: 9788383222639

Liczba stron: 256

Format: 24.0x19.0cm

Cena detaliczna: 77,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.5 / 10 (356 ocen)

2673

26,73 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (114 ocen)

2673

26,73 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (2017 ocen)

2399

23,99 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (122 ocen)

1999

19,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (200 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5499

54,99 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (27 ocen)

3032

30,32 zł - najniższa cena 48,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (591 ocen)

2899

28,99 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

788

7,88 zł - najniższa cena 10,62 zł - cena detaliczna
Do koszyka

1547

15,47 zł - najniższa cena 24,95 zł - cena detaliczna
Do koszyka