Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Radosław Mącik

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

35,02

 

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-778-4366-6

EAN: 9788377843666

Liczba stron: 358

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.5 / 10 (1298 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (1543 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4.2 / 10 (14 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (25 ocen)

1999

19,99 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.7 / 10 (66 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (69 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (323 ocen)

2791

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2156

30,81 zł (-30%) - najniższa cena 40,50 zł (-46%) - cena detaliczna
Do koszyka

2156

30,81 zł (-30%) - najniższa cena 40,50 zł (-46%) - cena detaliczna
Do koszyka