Technologie cyfrowe w biznesie Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika

Technologie cyfrowe w biznesie Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

69,00

 

Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych.
Książka odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych.
"Publikacja jest pracą wartościową i oryginalną. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej teorii przedsiębiorstwa – wiedzę tę przenosi na wyższy, względem dotychczasowych ujęć poziom, który można określić mianem poziomu 4,0. (…) Poszczególne rozdziały zawierają pogłębioną refleksję teoretyczną, dotyczącą znaczenia transformacji cyfrowej i rozwoju IT, identyfikację szans i zagrożeń dla przedsiębiorstwa jako całości i kilku szczegółowych funkcji i obszarów zarządzania. Do tej ogólnej, wysoce pozytywnej opinii dołożę element dodatkowy – to wykorzystanie wiedzy, kapitału intelektualnego konsultantów, ekspertów z biznesu.
Książka z pewnością spotka się z dużym uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami zarządzania, przedsiębiorstwa, biznesu elektronicznego, w tym także doktorantów i studentów, oraz uczestników studiów podyplomowych. Mieć także będzie duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw."
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-012-1407-4

EAN: 9788301214074

Liczba stron: 260

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.9 / 10 (116 ocen)

2524

25,24 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (405 ocen)

2458

24,58 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (1461 ocen)

2524

26,47 zł - najniższa cena 37,91 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (36 ocen)

2880

28,80 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (102 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (19 ocen)

4266

36,56 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (60 ocen)

2863

28,63 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2598

25,98 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (103 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5999

59,99 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka