Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

Chris Smith

Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę

5.8

(12 ocen) wspólnie z

39,90

 

Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!

Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod działania. Jeśli chcesz poznać sprawdzone sposoby na udaną sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.

Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzędzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzględniające najdrobniejsze szczegóły takiej konwersacji. Sprawdź, jak znacząco zwiększyć swoje zyski dzięki idealnemu połączeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić własną skuteczność i z dnia na dzień poprawić osiągi. Zacznij korzystać z narzędzi ułatwiających umawianie spotkań. Udanych łowów!

Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia.
Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniły fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży.
Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doświadczeniach autora i zapewniające mu zyski.
Kompletna lista narzędzi analizujących dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach społecznościowych i w sprzedaży oraz porady dotyczące wyników.

Zdobądź przewagę nad innymi i osiągnij cele sprzedaży!

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-3392-5

EAN: 9788328333925

Liczba stron: 248

Format: 14.0x20.5

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.9 / 10 (116 ocen)

2524

25,24 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (435 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4.7 / 10 (21 ocen)

1854

18,54 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (186 ocen)

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.8 / 10 (15 ocen)

2344

23,44 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.2 / 10 (640 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5321

49,54 zł - najniższa cena 79,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.8 / 10 (13 ocen)

2660

26,60 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (57 ocen)

2924

30,66 zł - najniższa cena 43,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.2 / 10 (177 ocen)

2660

26,60 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka