Sztuka dla biznesu Wspieranie kreatywności w organizacji

Sztuka dla biznesu Wspieranie kreatywności w organizacji

55,91

 

Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych, a także menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem.

„Racją istnienia sztuki jest nie tylko odziaływanie na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale ich związek z realną rzeczywistością. Oferując niekonwencjonalne środki wyrazu, stymulując zmianę sposobu postrzegania rzeczywistości i proponując unikatowe instrumentarium procesu twórczego – sztuka może stanowić nie tylko źródło inspiracji, ale także realną przestrzeń kreowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów.” - napisała we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to właśnie ukazaniu niezliczonych możliwości korzystania z kreatywności służą różnorodne studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziałach (…). Przykłady są nie tylko różnorodne, ale również ich świeżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione są zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpływ designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy, oraz inne, mało do tej pory mało eksplorowane, zagadnienia. Publikacją powinni zainteresować się badacze zajmujący się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, a także badaniami z zakresu przywództwa. Książka będzie również pożądaną literaturą uzupełniającą dla studentów wszystkich stopni, wraz z doktorantami, zgłębiającymi ekonomiczne i zarządcze konteksty kultury.
Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-012-0821-9

EAN: 9788301208219

Liczba stron: 314

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.9 / 10 (81 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (855 ocen)

2591

25,91 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.2 / 10 (39 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (315 ocen)

4988

49,88 zł - najniższa cena 74,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (44 ocen)

2996

29,96 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.6 / 10 (12 ocen)

1715

14,99 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3877

38,77 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (163 ocen)

3148

31,48 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4.0 / 10 (271 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka