Szef który myśli bo warto i się opłaca

Andrzej Jeznach

Szef który myśli bo warto i się opłaca

7.2

(30 ocen) wspólnie z

59,00

 

Autor mający ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu turkusowym, opisuje swoje rozumienie tego nurtu twierdząc, iż podstawą zarządzania XXI wieku jest rzetelne refleksyjne myślenie. Filozofia i ideologia tak bardzo do siebie podobne różnią się bowiem celem. W ideologii chodzi o przekonywanie, szukanie usprawiedliwień i motywacji do konkretnych działań. Filozofia natomiast kładzie nacisk na poznawanie. Teorie zarządzania, tak dobrze sprawdzające się w poprzednim wieku okazują się niewystarczające w czasach szybkiego postępu. Wtedy właśnie warto sięgnąć po dorobek świata w postaci filozofii. Bo "dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś". A to właśnie niepewna przyszłość w świecie zmieniającym się w zatrważającym tempie budzi w ludziach największy niepokój.

Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć.
Prof. Andrzej Jacek Blikle, autor Doktryny jakości

Świat biznesu przechodzi totalną transformację. W dynamicznym, sieciowym świecie idea hierarchicznej korporacji staje się anachroniczna nie tylko dla dużych, ale także dla średniej wielkości firm. Dla zrozumienia zmian zachodzących w stylu zarządzania, warto zapoznać się z perspektywą praktyka - Andrzeja Jeznacha, który od lat wdraża ideę delegowania uprawnień i decentralizacji, a w swojej książce uświadamia jak wielką rolę odgrywa w tej ewolucji klasyczna myśl filozoficzna. W jego podejściu nie jest to tylko sprawa sposobu zorganizowania pracy, ale także szerszego celu i wartości, które za tym stoją. Innymi słowy: aby być skutecznym menedżerem, musisz stać się lepszym filozofem! Serdecznie polecam!
Dr Witold Jankowski, redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska"

OnePress
Oprawa twarda

Data pierwszego wydania:
2018-10-11

ISBN: 978-83-283-4999-5

EAN: 9788328349995

Liczba stron: 328

Format: 13.4x20.9

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

5.8 / 10 (5 ocen)

2331

23,31 zł - najniższa cena 35,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (106 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (553 ocen)

2657

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (58 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3189

31,89 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (37 ocen)

5988

71,74 zł (-16%) - najniższa cena 89,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

5.2 / 10 (61 ocen)

2997

29,97 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.6 / 10 (8 ocen)

5927

54,99 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (45 ocen)

2750

27,50 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

3658

36,58 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4278

42,78 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (81 ocen)

2899

28,99 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka