Strategia Lean Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

Balle Michael, Chaize Jacques, Fiume Orest

Strategia Lean Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

6.2

(6 ocen) wspólnie z

74,90

 

Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby? Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność? Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji? Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy? Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?
Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.
Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.
Książka Strategia lean obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać – aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta – i tylko klienta.
Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.
Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.
Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta.
Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.
Autorzy tej książki to autorytety cieszące się powszechnym poważaniem w świecie lean.
Dr Michael Ballé od dwudziestu lat wspiera menedżerów jako trener. Jest założycielem Institut Lean France i autorem pięciu książek poświęconych tematyce lean, które w istotnym stopniu wpłynęły na międzynarodową myśl i praktykę w tym zakresie.
Daniel T. Jones jest współautorem bestsellerów, za sprawą których świat poznał metodologię lean (Maszyna, która zmieniła świat, Lean thinking – szczupłe myślenie, Szczupłe rozwiązania). Jest również założycielem UK Lean Enterprise Academy oraz Lean Global Network.
Jacques Chaize był dyrektorem generalnym Danfoss Water Controls, wiodącej francusko-duńskiej firmy specjalizującej się w produkcji zaworów i będącej wzorcem wdrażania praktyki lean. Jest również współzałożycielem francuskiego oddziału Society for Organizational Learning.
Orest J. Fiume był dyrektorem oraz dyrektorem finansowym Wiremold Company, jest także emerytowanym dyrektorem Lean Enterprise Institute. Jest współautorem książki Real Numbers: Management Accounting in a Lean Organization oraz współtwórcą ruchu Lean Accounting.

MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2019-10-18

ISBN: 978-83-808-7629-3

EAN: 9788380876293

Tytuł oryginalny: The Lean Strategy Using Lean to Create Competitive Advantage, Unleash Innovation, and Deliver Sustai

Liczba stron: 356

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 74,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.1 / 10 (420 ocen)

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (1 ocena)

3989

59,90 zł (-33%) - najniższa cena 59,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (155 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (59 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (760 ocen)

2663

26,63 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.2 / 10 (122 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (3 oceny)

2516

25,16 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.2 / 10 (5 ocen)

3489

33,39 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (16 ocen)

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka