Sto technik wpływu społecznego Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne!

Dariusz Doliński, Grzyb Tomasz

Sto technik wpływu społecznego Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne!

43,34

 

Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO? Czy te przykłady brzmią znajomo? A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać? Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego. Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb analizują skuteczność tych technik, a kiedy je opisują, za każdym razem odpowiadają na trzy pytania: (1) Jaka idea przyświeca danej technice wpływu społecznego? (2) Co na ten temat mówią badania? (3) Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczności danej techniki? Ta książka przedstawia aż 100 takich technik, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego – nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie. O autorach: Dariusz Doliński – profesor psychologii, ceniony psycholog społeczny i renomowany badacz wpływu społecznego. Autor licznych artykułów naukowych publikowanych w czołowych czasopismach psychologicznych oraz 21 książek. Pracuje na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Tomasz Grzyb – dr hab. psychologii, profesor Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, psycholog społeczny, prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, autor licznych artykułów i książek. Od 2013 roku kształci oficerów NATO i krajów stowarzyszonych w zakresie technik wpływu społecznego. Rekomendacje wydawnicze: Nigdy wcześniej nie widziałem książki opisującej tak wiele technik wpływu społecznego. Autorzy to obecnie największe autorytety w tej dziedzinie, więc jeśli mówią, że te sposoby działają, to możesz im zaufać. A jeśli nadal będziesz mieć jakieś wątpliwości, to przy każdej z technik znajdziesz omówienie badań potwierdzających jej skuteczność. - profesor Christopher J. Carpenter, Western Illinois University Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb dokonali nadzwyczaj przejrzystego, a przy tym fascynującego przeglądu wielu (tak, aż 100!) technik wpływu społecznego i dokładnie wyjaśnili działanie każdej z nich. Przytoczyli również przykłady eksperymentów, które dowiodły skuteczności tych technik. Czytelnicy, którzy poszukują intrygującego wprowadzenia do sztuki wywierania wpływu społecznego, na pewno nie będą rozczarowani.- profesor Daniel J. O’Keefe, Northwestern University Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb swoją książką wyświadczyli nam wszystkim wielką przysługę. Nie tylko opisali 100 efektywnych technik wpływu społecznego, lecz także zbadali mechanizmy psychologiczne, które sprawiają, że owe techniki działają. Nie ma bardziej użytecznej książki dla kogoś, kto chciałby osiągnąć mistrzostwo w dziedzinie perswazji. - profesor Robert Cialdini, Arizona State University, autor książek „Wywieranie wpływu na ludzi” i „Pre-swazja”

Smak Słowa
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-664-2089-2

EAN: 9788366420892

Liczba stron: 416

Format: 14.8x20.6cm

Cena detaliczna: 69,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.6 / 10 (105 ocen)

2169

21,69 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (2 oceny)

2324

23,24 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (1170 ocen)

2657

30,64 zł (-13%) - najniższa cena 39,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (38 ocen)

2166

19,37 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (108 ocen)

2750

27,50 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.0 / 10 (15 ocen)

3324

33,24 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (260 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (610 ocen)

2990

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (149 ocen)

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (253 ocen)

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka