Sto technik wpływu społecznego Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne

Dariusz Doliński, Grzyb Tomasz

Sto technik wpływu społecznego Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne

6.4

(49 ocen) wspólnie z

59,90

 

Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO? Czy te przykłady brzmią znajomo? A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać? Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego. Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb analizują skuteczność tych technik, a kiedy je opisują, za każdym razem odpowiadają na trzy pytania: (1) Jaka idea przyświeca danej technice wpływu społecznego? (2) Co na ten temat mówią badania? (3) Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczności danej techniki? Rekomendacje wydawnicze: Ta książka przedstawia aż 100 takich technik, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego – nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie. O autorach: Dariusz Doliński – profesor psychologii, ceniony psycholog społeczny i renomowany badacz wpływu społecznego. Autor licznych artykułów naukowych publikowanych w czołowych czasopismach psychologicznych oraz 21 książek. Tomasz Grzyb – dr hab. psychologii, profesor Uniwersytetu SWPS, psycholog społeczny, prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, autor licznych artykułów i książek. Od 2013 roku kształci oficerów NATO i krajów stowarzyszonych w zakresie technik wpływu społecznego. Rekomendacje wydawnicze: Nigdy wcześniej nie widziałem książki opisującej tak wiele technik wpływu społecznego. Autorzy to obecnie największe autorytety w tej dziedzinie, więc jeśli mówią, że te sposoby działają, to możesz im zaufać. A jeśli nadal będziesz mieć jakieś wątpliwości, to przy każdej z technik znajdziesz omówienie badań potwierdzających jej skuteczność. - profesor Christopher J. Carpenter, Western Illinois University Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb dokonali nadzwyczaj przejrzystego, a przy tym fascynującego przeglądu wielu (tak, aż 100!) technik wpływu społecznego i dokładnie wyjaśnili działanie każdej z nich. Przytoczyli również przykłady eksperymentów, które dowiodły skuteczności tych technik. Czytelnicy, którzy poszukują intrygującego wprowadzenia do sztuki wywierania wpływu społecznego, na pewno nie będą rozczarowani. - profesor Daniel J. O’Keefe, Northwestern University Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb swoją książką wyświadczyli nam wszystkim wielką przysługę. Nie tylko opisali 100 efektywnych technik wpływu społecznego, lecz także zbadali mechanizmy psychologiczne, które sprawiają, że owe techniki działają. Nie ma bardziej użytecznej książki dla kogoś, kto chciałby osiągnąć mistrzostwo w dziedzinie perswazji. - profesor Robert Cialdini, Arizona State University, autor książek „Wywieranie wpływu na ludzi” i „Pre-swazja”

Smak Słowa
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-664-2075-5

EAN: 9788366420755

Liczba stron: 388

Format: 15.0x20.5cm

Cena detaliczna: 59,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.0 / 10 (122 ocen)

2602

26,02 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (8899 ocen)

2997

45,00 zł (-33%) - najniższa cena 45,00 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (90 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (54 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (50 ocen)

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (899 ocen)

3658

36,58 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (12 ocen)

4256

42,56 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3081

30,81 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2464

24,64 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (1 ocena)

4124

41,24 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka