Stawka większa niż biznes Droga rozwoju firmy rodzinnej i rodziny biznesowej

Adrianna Lewandowska, Peter May

Stawka większa niż biznes Droga rozwoju firmy rodzinnej i rodziny biznesowej

64,01

 

Prowadzenie firmy rodzinnej jest nie tylko wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniem „kapitalizmu z ludzką twarzą": opłacalnego ekonomicznie i odpowiedzialnego społecznie. Styk biznesu i rodziny prowadzi jednak do szczególnych zależności. Dlatego uwzględnienie interakcji zachodzących w przedsiębiorstwie podczas procesu budowy strategii i podejmowania bieżących decyzji może przyczynić się do uniknięcia klasycznych błędów zarządzania i osiągnięcia sukcesu ekonomicznego.
Książka będzie inspiracją dla każdego właściciela firmy rodzinnej do doskonalenia tych kompetencji zarządczych, które pozwolą zwiększyć szansę długofalowego rozwoju przedsiębiorstwa.
"Wartości, które od tysiącleci są przypisywane rodzinie, w tym m.in.: miłość, akceptacjo, empatia, szacunek, a także humor, stają się nieodłącznym elementem biznesu rodzinnego. Życzę, aby niezwykle wartościowa publikacja Petera Maya i Adrianny Lewandowskiej, zawierająca mnóstwo rad jak organizować firmy rodzinne, ogromnie znaczące dla gospodarki światowej, dotarta do jak najszerszego grona odbiorców."
Kazimierz Wierzbicki, założyciel i właściciel Grupy Trefl
"Doskonała pozycja nie tylko dla właścicieli firm rodzinnych, ale również dla menedżerów, którzy w swej codziennej praktyce zarządzania przykładają dużą wagę do zachowania najwyższych standardów etycznych i moralnych. Książka zawiera praktyczne wskazówki, jak zarządzać firmą, aby odnosiła sukcesy przez dziesięciolecia."
Marcin Ochnik, prezes zarządu OCHNIK SA
"Publikacja dotyka najważniejszych zjawisk, charakterystycznych dla firmy rodzinnej. Czyni to z niej szczególnie wartościowe kompendium wiedzy. Pojawienie się książki wypełniło dotkliwą lukę na rynku wydawniczym. Dotychczas brakowało wnikliwej analizy, ujmującej w szerokiej perspektywie specyfikę tego typu organizacji. Autorzy prowadzą czytelnika przez meandry zarządzania ukazując, jak aspekt rodzinności może przyczynić się do sukcesu lub upadku biznesu. Doskonały poradnik dla liderów i menadżerów nie tylko w przedsiębiorstwach o takiej proweniencji. Przydatny w procesie budowania strategii długofalowego rozwoju firmy, opartej na wartościach."
dr Adam Mokrysz, prezes zarządu Grupy Mokate

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-012-0570-6

EAN: 9788301205706

Liczba stron: 256

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.0 / 10 (28 ocen)

2657

27,55 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (12 ocen)

1999

19,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.7 / 10 (10 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.1 / 10 (7 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2323

19,94 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.6 / 10 (5 ocen)

1721

16,73 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (208 ocen)

2750

27,50 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (1 ocena)

3038

30,38 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.6 / 10 (56 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka