Stawka większa niż biznes Droga rozwoju firmy rodzinnej i rodziny biznesowej

Adrianna Lewandowska, Peter May

Stawka większa niż biznes Droga rozwoju firmy rodzinnej i rodziny biznesowej

64,01

 

Prowadzenie firmy rodzinnej jest nie tylko wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniem „kapitalizmu z ludzką twarzą": opłacalnego ekonomicznie i odpowiedzialnego społecznie. Styk biznesu i rodziny prowadzi jednak do szczególnych zależności. Dlatego uwzględnienie interakcji zachodzących w przedsiębiorstwie podczas procesu budowy strategii i podejmowania bieżących decyzji może przyczynić się do uniknięcia klasycznych błędów zarządzania i osiągnięcia sukcesu ekonomicznego.
Książka będzie inspiracją dla każdego właściciela firmy rodzinnej do doskonalenia tych kompetencji zarządczych, które pozwolą zwiększyć szansę długofalowego rozwoju przedsiębiorstwa.
"Wartości, które od tysiącleci są przypisywane rodzinie, w tym m.in.: miłość, akceptacjo, empatia, szacunek, a także humor, stają się nieodłącznym elementem biznesu rodzinnego. Życzę, aby niezwykle wartościowa publikacja Petera Maya i Adrianny Lewandowskiej, zawierająca mnóstwo rad jak organizować firmy rodzinne, ogromnie znaczące dla gospodarki światowej, dotarta do jak najszerszego grona odbiorców."
Kazimierz Wierzbicki, założyciel i właściciel Grupy Trefl
"Doskonała pozycja nie tylko dla właścicieli firm rodzinnych, ale również dla menedżerów, którzy w swej codziennej praktyce zarządzania przykładają dużą wagę do zachowania najwyższych standardów etycznych i moralnych. Książka zawiera praktyczne wskazówki, jak zarządzać firmą, aby odnosiła sukcesy przez dziesięciolecia."
Marcin Ochnik, prezes zarządu OCHNIK SA
"Publikacja dotyka najważniejszych zjawisk, charakterystycznych dla firmy rodzinnej. Czyni to z niej szczególnie wartościowe kompendium wiedzy. Pojawienie się książki wypełniło dotkliwą lukę na rynku wydawniczym. Dotychczas brakowało wnikliwej analizy, ujmującej w szerokiej perspektywie specyfikę tego typu organizacji. Autorzy prowadzą czytelnika przez meandry zarządzania ukazując, jak aspekt rodzinności może przyczynić się do sukcesu lub upadku biznesu. Doskonały poradnik dla liderów i menadżerów nie tylko w przedsiębiorstwach o takiej proweniencji. Przydatny w procesie budowania strategii długofalowego rozwoju firmy, opartej na wartościach."
dr Adam Mokrysz, prezes zarządu Grupy Mokate

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-012-0570-6

EAN: 9788301205706

Liczba stron: 256

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.4 / 10 (20 ocen)

2264

23,63 zł - najniższa cena 34,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (356 ocen)

2673

26,73 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (96 ocen)

3678

36,78 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (46 ocen)

2997

29,97 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (377 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.8 / 10 (11 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (479 ocen)

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (105 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3489

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka