SPIN® SELLING Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie

SPIN® SELLING Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie

8.0

(1 ocena) wspólnie z

93,13

 

SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 latNeil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizowałponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarówpo prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości. Rackham przedstawiawięc swoją metodę SPIN®, w której kolejne literyodnoszą się do pytań: S – sytuacyjnychprzybliżających sytuację, w jakiej znajduje się klient (situational questions), P – problemowychna temat jego problemów i trudności(problem questions), I –implikacyjnych dotyczących konsekwencjiowych problemów (implication questions) N – naprowadzających klienta na niezbędność oferowanego rozwiązania w zaspokojeniu jego potrzeby (need-payoff questions). Absolutnie fascynująca książka. Pomysły w niej zawarte są nie tylko ciekawe, ale również skuteczne. Lektura obowiązkowa. ?„Sales and Marketing Management” Książka otwiera nowe możliwości i nikt, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą, nie powinien jej pominąć. ?„Sales Technique” Niezbędna lektura dla wszystkich zajmujących się sprzedażą lub zarządzaniem działem sprzedaży. ?„Journal of Marketing Management” Neil Rackham jest psychologiem z ponad 25-letnim doświadczeniem w roli badacza i konsultantawspółpracującego z kilkoma wiodącymi na świecie firmami, w tym A.T. & T., Microsoftem i IBM. Prezes czołowej amerykańskiej firmy konsultingowej specjalizującej się wanalizie i poprawie efektywności sprzedaży. Jest także autorem książek uzupełniających tę tematykę: Major Account Sales Strategy oraz Managing Major Sales.

MT Biznes
Oprawa twarda

Wydanie: 1

ISBN: 9788382313956

EAN: 9788382313956

Tytuł oryginalny: SPIN®-Selling

Liczba stron: 216

Format: 14.1x21.8cm

Cena detaliczna: 119,00 zł

Tłumaczenie: Dorota Gasper

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

5.9 / 10 (8 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (3284 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (183 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (32 ocen)

2350

23,50 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (23 ocen)

2480

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (17 ocen)

2330

23,30 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (23 ocen)

4266

42,66 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (9 ocen)

2288

22,88 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (2 oceny)

2679

22,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (207 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka