Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi menedżerów na złożony problem realizacji strategii. Tylko 10% strategii przedsiębiorstw jest realizowanych z sukcesem, najczęstszą zaś przyczyną porażek na tym polu są błędy popełniane na etapie ich wdrażania. Remedium na ten stan rzeczy jest opracowany przez Autorów innowacyjny model wdrażania strategii – SEF (Strategic Execution Framework), którego podstawą jest właściwe zarządzanie portfelem projektów strategicznych.
Większość publikacji z zakresu zarządzania strategicznego dostępnych na polskim rynku, koncentruje się na etapie formułowania strategii, niewiele z nich jednak podkreśla decydujące znaczenie fazy implementacji strategii. Książka M. Morgana,
R. E. Levitta, W. Malka wypełnia tę istotną lukę.
ISBN: 978-83-011-6187-3
EAN: 978830116187301
Tytuł oryginalny: Executing your strategy. How to break it down and get it done
Format: 16.9x23.7
Cena detaliczna: 59,00 zł