Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu

6.1

(24 ocen) wspólnie z

24,74

 

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa... Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu? O autorze Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: „Słowo daję, zyski rosną!”. Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo — od czasu do czasu — występuje na konferencjach tematycznych.

OnePress
Broszurowa ze skrzydełkami

ISBN: 978-83-283-6891-0

EAN: 9788328368910

Liczba stron: 176

Format: 14.0x21.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.5 / 10 (115 ocen)

3579

33,16 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (332 ocen)

2660

26,60 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2899

28,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (11 ocen)

3499

34,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (10 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (1 ocena)

5884

58,84 zł - najniższa cena 94,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (9 ocen)

3499

34,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (57 ocen)

3280

32,80 zł - najniższa cena 52,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (429 ocen)

3148

31,48 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

7.0 / 10 (7 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (7 ocen)

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka