SEObook Praktyczne aspekty pozycjonowania

Krzysztof Marzec

SEObook Praktyczne aspekty pozycjonowania

55,91

 

SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają na czynniki pierwsze najbardziej skomplikowany algorytm na świecie: silnik Google. Wszystko po to, aby to strona ich klienta była wyżej niż strona klienta innego specjalisty. Trzymasz w rękach połączoną wiedzę 12 branżowych wyjadaczy, specjalistów w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki.
(...) Każdy rozdział to zamknięta semantycznie całość, która ma swojego głównego autora (mistrza w omawianej dziedzinie) wspieranego wiedzą i konkretnymi przykładami kampanii od pozostałych autorów. To przewodnik po SEO, który jest skierowany do osób zarządzających działami marketingu, specjalistów ds. marketingu, którzy chcą wypracować sobie konkretną ścieżkę specjalizacji, do właścicieli biznesów oraz po prostu do wszystkich tych, którzy chcą zgłębić mistyczne działanie Google, a są dopiero na początku swojej SEO-przygody.
Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu działaniami SEO (które, lekki spoiler, zawsze muszą iść w parze z doskonale skorelowanymi pozostałymi działaniami określanymi w ramach strategii marketingowej). Ma pomóc w działaniach w zakresu pozycjonowania w każdej organizacji - i tej małej, i tej dużej. Ma również pomóc na każdym etapie “zaawansowania prac SEO - niezależnie od tego, czy SEO działa Ci od dawna (obiecujemy - nauczysz się lepiej wyciągać wnioski i zwracać uwagę na zupełnie inne aspekty niż przed lektura) jak i dla tych, którzy dopiero szukają zaufanego człowieka do tego zadania specjalnego.
Ze wstępu
Autorami książki są: Jakub Barabasz, Ewelina Ibek, Piotr Jacek, Dorota Kika, Marika Kowalska, Krzysztof Marzec, Kamil Sroka, Alicja Stojek-Szewczuk, Łukasz Suchy, Bartłomiej Tomczyk, Leszek Urban, Jakub Zeid - specjaliści w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki, związani z DevaGroup, jedną z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych agencji SEM w Polsce.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: 1

ISBN: 9788301236625

EAN: 9788301236625

Liczba stron: 312

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.4 / 10 (148 ocen)

2324

23,24 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.4 / 10 (120 ocen)

2657

39,90 zł (-33%) - najniższa cena 39,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

2880

28,80 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (105 ocen)

2725

27,25 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (1649 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2784

44,90 zł (-37%) - najniższa cena 44,90 zł (-37%) - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3081

30,81 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (140 ocen)

3590

33,23 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka