Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka Rozwój teorii organizacji stanowi pierwszą w polskiej literaturze intelektualnie błyskotliwą i współczesną syntezę teorii organizacji. Na 140 stronach autorzy przedstawiają „subiektywną opowieść” o historii rozwoju teorii organizacji, próbując odpowiedzieć na pytanie, „dlaczego (i po co) w teorii organizacji pojawiały się kolejne koncepcje czy szkoły naukowe i w jaki sposób wzbogacały one możliwości opisu i zrozumienia zjawiska organizowania?”.
Jak pisze prof. Krzysztof Obłój: „Punktem wyjścia najlepszych książek w dyscyplinie zarządzania zawsze jest ciekawe pytanie – takie, które ma znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne. I ta książka zadaje właśnie takie arcyciekawe pytanie o logikę rozwoju kolejnych teorii zarządzania”.
Prof. dr hab. Andrzej K. Koźmiński – członek korespondent PAN. Wieloletni rektor (obecnie prezydent) Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, kierownik Katedry Zarządzania ALK, pełni też funkcję prezesa zarządu Międzynarodowej Szkoły Zarządzania SA. W latach 1981-1987 był dziekanem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego,
a w latach 1991-1996 dyrektorem Międzynarodowego Centrum Zarządzania UW. W okresie 1990-1996 wykładowca University of California w Los Angeles. W latach 1982-1989 wykładowca Uniwersytetu w Orleanie, we Francji. Visiting professor wielu innych renomowanych uczelni zagranicznych. Profesor nauk ekonomicznych, specjalizujący się
w dziedzinie organizacji i zarządzania, opublikował ponad 300 prac naukowych z tej dziedziny w wielu językach (głównie
po polsku, angielsku i po francusku), w tym 34 książki. Wiele z nich było tłumaczonych.
Prof. dr hab. Dominika Latusek-Jurczak – profesor w Katedrze Zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego. Stypendystka Fundacji Fulbrighta. Pracowała m.in. na Stanford University oraz University of North Carolina. Autorka książek oraz artykułów publikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Jej zainteresowania badawcze obejmują problematykę współpracy między organizacjami, a także zaufania i nieufności w biznesie. Prowadzi zajęcia dydaktyczne
z zakresu teorii organizacji, teorii zarządzania, zachowań organizacyjnych oraz metod badań jakościowych.
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania:
2017-03-01
ISBN: 978-83-756-1768-9
EAN: 9788375617689
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 34,90 zł