RFID od koncepcji do wdrożenia Polska perspektywa

Grabia Michał, Gładysz Bartłomiej, Santarek Krzysztof

RFID od koncepcji do wdrożenia Polska perspektywa

64,01

 

RFID od koncepcji do wdrożenia. Polska perspektywa
„Oddawana do rąk Czytelnika książka poświęcona jest identyfikacji radiowej RFID. Jest to pierwsza publikacja na ten temat w Polsce. RFID jest innowacyjną technologią automatycznej identyfikacji coraz częściej stosowaną przez przedsiębiorstwa w procesach logistycznych. (…)
Jak wiele innych przełomowych innowacji, również RFID ma wielu ojców. Początkowo była to technologia o przeznaczeniu wojskowym, stosowana m.in. w okresie II wojny światowej do identyfikacji samolotów przez własne systemy radarowe (systemy identyfikacji „swój-obcy”). Od tamtego czasu technologia RFID niebywale się rozwinęła, czego wyrazem jest m.in. różnorodność i powszechność zastosowań, miniaturyzacja oraz przystępność cen (niektórych) transponderów RFID.”
Niniejsza książka, będąca kompendium wiedzy o zastosowaniu technologii identyfikacji radiowej (RFID), ukazuje zarówno jej aspekty techniczne, jak również organizacyjne. Przedstawiono przypadki wdrożeń RFID z naciskiem na nowe możliwości realizacji procesów logistycznych wspieranych przez RFID oraz korzyści stąd płynące.
Lektura książki zapewni uzyskanie podstaw technicznych oraz poznanie przypadków wdrożeń technologii RFIF w polskich i zagranicznych organizacjach. Studia przypadków są zaprezentowane na postawie jednolitego szablonu, co umożliwia łatwą analizę przypadków i prowadzenie porównań.
Będzie się m.in. można dowiedzieć:
· jakie są standardy dla technologii RFID,
· jak działa i jaka jest architektura sieci EPCglobal,
· jak przeprowadzić proces przygotowania do wdrożenia technologii RFID,
· jakie korzyści odniesiono dzięki wdrożeniu tej technologii w magazynie wyrobów gotowych, terminalu przeładunkowym, muzeum, centrum logistycznym itp.
Książkę ze względu na swoją uniwersalność kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców – zarówno do studentów uczelni politechnicznych z wykładaną logistyką, studentów wyższych szkół logistycznych, osób studiujących nauki związane z transportem, nowymi technologiami, telekomunikacją. Ze względu na duży udział praktycznych case study w książce, treści w niej przedstawione mogą okazać się cenne dla menedżerów firm logistycznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesną technologią identyfikacji radiowej.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-8891-7

EAN: 9788301188917

Liczba stron: 282

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 74,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

8.8 / 10 (18 ocen)

5321

53,21 zł - najniższa cena 79,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (413 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (426 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (44 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (3 oceny)

1654

16,54 zł - najniższa cena 25,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.0 / 10 (3 oceny)

4059

40,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (303 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (147 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2464

24,64 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (182 ocen)

2750

27,50 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka