Psychologia konsumenta

Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk

Psychologia konsumenta

64,02

 

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-9486-4

EAN: 9788301194864

Liczba stron: 458

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Ebook i Audiobook dostępny na

Kup ebooka

Inni klienci sprawdzali również

6.8 / 10 (22 ocen)

3148

31,48 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (141 ocen)

3324

33,24 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4.8 / 10 (6 ocen)

4354

43,54 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.4 / 10 (30 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (25 ocen)

3499

34,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (51 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka