Projekt: Media. Wyobrazić sobie media i stworzyć świat

Celiński Piotr

Projekt: Media. Wyobrazić sobie media i stworzyć świat

29,18

 

Książkę uznaję za bardzo wartościową. Z pewnością okaże się ona ważną lekturą dla wszystkich zainteresowanych problematyką współczesnych przeobrażeń rzeczywistości społecznej za sprawą nowych technologii. Będzie pożytecznym źródłem wiedzy i wzorców analitycznego myślenia w tym polu dla studentów filozofii, komunikowania i mediów, kulturoznawstwa, dziennikarstwa, socjologii.

Ryszard W. Kluszczyński

Trawestując znane powiedzenie, można rzec, iż to nie my używamy mediów, lecz media używają nas. Proponowana książka nader udatnie problematyzuje rozmaite spięcia pól technologii, kultury, antropologii i filozofii. Pokazuje jak kategorie medialne płynnie przechodzą w kategorie ontologiczne, performatywne, biologiczno-cielesne, wreszcie post-człowiecze. Autorzy może nie zawsze oferują odpowiedzi, ale za to zawsze stawiają Te najważniejsze pytania.

Bogusław Skowronek



Filozofia, kulturoznawstwo i antropologia – to trzy główne perspektywy badawcze wyznaczające multidyscyplinarne ujęcie problematyki teorii mediów zaprezentowane w tej książce. Trzy różne osobowości Autorów, trzy wyraziste propozycje teoretyczne, ale w istocie podobne próby poszukiwania fundamentalnych rozstrzygnięć teoretycznomedialnych. Ten „projekt” nie tylko zasługuje na uwagę, on domaga się, po pierwsze, głębokiego namysłu, po drugie, zachęca, by nie powiedzieć prowokuje, do polemiki i dyskusji. Bez takich autorskich prób przemyślenia roli mediów w czasach bio-techno-logii nasza wiedz na temat świata w jakim przyszło nam żyć będzie nie tylko niepełna, będzie ona po prostu uboga.

Piotr Zawojski



Dzisiejsze media nie są tym samym, co wczorajsze, tym bardziej nie wiemy, czym będą media jutrzejsze. Pomagając czytelnikowi odnaleźć się w tej niepewności, każdy z autorów prowadzi go własną ścieżką. Razem napisali książkę dla tych, którzy nie boją się intelektualnych wyzwań.

Piotr Zwierzchowski

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-227-9287-2

EAN: 9788322792872

Liczba stron: 294

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.0 / 10 (1 ocena)

1668

16,68 zł - najniższa cena 26,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (103 ocen)

2997

29,97 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (187 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (70 ocen)

5024

50,24 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (9 ocen)

3099

30,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.6 / 10 (15 ocen)

4499

44,99 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

1983

19,83 zł - najniższa cena 31,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3590

35,90 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6660

66,60 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka