Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania

Mariusz Trojanowski

Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania

64,01

 

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę?
By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.
W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.
Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2018-11-22

ISBN: 978-83-012-0133-3

EAN: 9788301201333

Liczba stron: 346

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

2299

22,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.3 / 10 (599 ocen)

2599

29,99 zł (-13%) - najniższa cena 44,99 zł (-42%) - cena detaliczna
Do koszyka

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.3 / 10 (9 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3995

39,95 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

10.0 / 10 (1 ocena)

2164

21,64 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (1250 ocen)

3190

31,90 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (56 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka