Praktyka strategii firmy Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

Obłój Krzysztof

Praktyka strategii firmy Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

32,87

 

BIZNES / STRATEGIE
Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?
Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość.
Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii.
Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość.
Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym.

Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych.

Poltext
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2019-11-15

ISBN: 978-83-817-5047-9

EAN: 9788381750479

Liczba stron: 224

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 42,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.5 / 10 (364 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (379 ocen)

2150

21,50 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (41 ocen)

3479

34,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (4 oceny)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (3 oceny)

3096

28,46 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (126 ocen)

2746

29,99 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3100

31,00 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2156

30,81 zł (-30%) - najniższa cena 40,50 zł (-46%) - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (92 ocen)

2442

22,19 zł - najniższa cena 33,33 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

4156

41,56 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4156

41,56 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4270

42,70 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.3 / 10 (6 ocen)

3657

36,57 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka