Praktyka strategii firmy Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

Obłój Krzysztof

Praktyka strategii firmy Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

6.0

(8 ocen) wspólnie z

44,90

 

BIZNES / STRATEGIE
Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?
Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość.
Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii.
Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość.
Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym.
***
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych.

Poltext
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-756-1804-4

EAN: 9788375618044

Liczba stron: 221

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 44,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

9.3 / 10 (3 oceny)

3996

39,96 zł - najniższa cena 60,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (46 ocen)

2045

20,45 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (12 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (32 ocen)

2150

21,50 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2847

28,47 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (6 ocen)

4354

43,54 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (1 ocena)

4762

47,62 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

892

8,50 zł - najniższa cena 12,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (280 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4689

46,89 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

4156

41,56 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4156

41,56 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3287

30,46 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4270

42,70 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.3 / 10 (6 ocen)

3657

36,57 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka