Polki Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata?

Dominika Maison, Katarzyna Pawlikowska

Polki Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata?

5.3

(3 oceny) wspólnie z

39,00

 

Książka maluje portret współczesnych Polek szczegółowo i z wielu perspektyw – od portretu rodzinnego i pejzażu z widokiem na pracę, politykę i kościół, po „prześwietlenie kobiecej torebki” a nawet zajrzenie do łóżka. O czym marzą Obywatelki Świata, czy Rodzinnym Paniom Domu zdarzają się skoki w bok, jak często chodzą do kościoła Spełnione Profesjonalistki, a na kogo głosują Osamotnione Konserwatystki? Odpowiedzi zawarte w książce uczą, bawią i zachęcają do refleksji.

Dzięki nowoczesnej analizie badawczej – tzw. analizie skupień, wyłoniło się aż siedem segmentów Polek: Spełnione Profesjonalistki, Obywatelki Świata, Zachłanne Konsumpcjonistki, Rodzinne Panie Domu, Niespełnione Siłaczki, Rozczarowane Życiem oraz Osamotnione Konserwatystki. Kobiety w tych segmentach różnią się po części cechami demograficznymi, ale, co znacznie ciekawsze, przede wszystkim wyznawanymi wartościami, światopoglądem, potrzebami, podejściem do życia, pracy czy rodziny.

Książka wzbogacona została licznymi komentarzami znanych i wiarygodnych ekspertów z pierwszych stron życia społecznego, gospodarczego czy politycznego: Jarosława Kuźniara, Andrzeja Sadowskiego, Tomasza Sobierajskiego, Wojciecha Eichelbergera, Zbigniewa Lwa-Starowicza, Mirelli Panek-Owsiańskiej, Doroty Zawadzkiej, Katarzyny Bosackiej, Hanny Bakuły, Tomasza Jacykowa i Filipa Galasa.

Jakie są Polki? Dzięki tej książce odpowiedzi nie trzeba już szukać w mglistej intuicji, fragmentarycznych i hermetycznych opracowaniach naukowych, ani brać „z sufitu”. Książka „Polki” to skrzynia skarbów, zaskakujących odkryć i insightów, zdobytych dzięki pionierskim badaniom na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polek, uzupełnionym o badania jakościowe. Autorki, Katarzyna Pawlikowska, pomysłodawczyni badania, ekspert ds. kobiecych motywacji i komunikacji kierowanej do kobiet oraz prof. Dominika Maison, specjalizująca się w badaniach potrzeb i zachowań konsumenckich, zastosowały podejście, które znacznie wykracza poza powszechnie znane demograficzne ramy badawcze. Wiedziały, że bez zrozumienia motywacji, preferencji, światopoglądu a nawet poczucia humoru Polek, nie będzie możliwe stworzenie ich wiarygodnego portretu.

Dla kogo Polki? Dla wszystkich, którzy chcą lepiej poznać i zrozumieć współczesne polskie kobiety, czy to zawodowo, czy hobbystycznie. To książka, która może zaciekawić socjologów i sfrustrowanych małżonków, dziennikarzy i ojców, braci oraz kochanków, biznesmenów i studentów, a w szczególności, jeśli nie przede wszystkim, każdą Polkę, która interesuje się współczesnym światem i szuka w nim swojego miejsca.

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-235-1690-3

EAN: 9788323516903

Liczba stron: 268

Format: 16.6x23.4

Cena detaliczna: 39,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

9.3 / 10 (3 oceny)

3996

39,96 zł - najniższa cena 60,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (115 ocen)

2673

26,73 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (104 ocen)

2478

24,78 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (42 ocen)

3747

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (236 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (2 oceny)

2598

25,98 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2231

22,31 zł - najniższa cena 35,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (1522 ocen)

4334

43,34 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

33,74 zł (-11%) - najniższa cena 44,99 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka