Polityczność mediów

42,00

 

Czwarty tom serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności podejmuje zagadnienie polityczności mediów. Pojęcie polityczności rozumiane jest przez autorów jako rodzaj wpływu sfery publicznej, społecznej czy kulturowej na komunikację międzyludzką toczącą się za pośrednictwem mediów. Te ostatnie ujmowane są nie tyle przez pryzmat technologii, ale także jako mechanizm komunikacji społecznej. Autorzy, analizując poszczególne media: muzykę, radio, telewizję oraz media cyfrowe, podejmują refleksję nad wpływem tychże mediów na budowanie powszechnych znaczeń poprzez zawłaszczanie wyobraźni i utrwalanie pewnych kalek kulturowych. Jednocześnie zwracają uwagę, jak mechanizm uwodzenia, czy wręcz zniewalania odbiorcy przez te media jest przez nie sankcjonowany i traktowany jako narzędzie kontroli społecznej.

Adam Marszałek
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-801-9202-7

EAN: 9788380192027

Liczba stron: 322

Format: 16.0x22.5cm

Cena detaliczna: 42,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.8 / 10 (4 oceny)

4683

46,83 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (98 ocen)

3678

36,78 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (1726 ocen)

3699

36,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (2 oceny)

4278

42,78 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3047

30,47 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (56 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.0 / 10 (22 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9909

99,09 zł - najniższa cena 109,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (464 ocen)

4703

47,03 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka