Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach

Monika Kłos

Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach

52,00

 

Książka ta stanowi przewodnik po outsourcingu. To weryfikacja outsourcingu i jego uwarunkowań. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.

Pierwszą część książki stanowi przedstawienie koncepcji outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Celem tej części jest szczegółowe zaprezentowanie istoty koncepcji, począwszy od definicji, poprzez rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki˙ umowy outsourcingowej. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa to motyw przewodni teraźniejszego postrzegania tej metody. Stąd autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw, które zyskały na znaczeniu w ostatnim czasie.

Drugą część książki stanowią wyniki badań własnych autorki - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowane­go zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zidentyfikowano czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem ich na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, nie spotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przy­kłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz˙ niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo, szczegółowa analiza zakresu stoso­wania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest˙ cennym walorem książki.

W książce zaprezentowano zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zaprezentowano etapy skutecznego pro­cesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy.
W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-755-6913-1

EAN: 9788375569131

Liczba stron: 216

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 52,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.8 / 10 (1361 ocen)

2324

34,90 zł (-33%) - najniższa cena 34,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

3.9 / 10 (7 ocen)

2330

23,30 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2880

28,80 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5359

53,59 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2663

26,63 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3440

49,99 zł (-31%) - najniższa cena 49,99 zł (-31%) - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (31 ocen)

8059

80,59 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (35 ocen)

2990

34,89 zł (-14%) - najniższa cena 44,90 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (4010 ocen)

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

6.2 / 10 (118 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4363

43,63 zł - najniższa cena 62,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

1590

13,58 zł - najniższa cena 21,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka