Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach

Monika Kłos

Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach

43,63

 

Książka ta jest przewodnikiem po outsourcingu. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.

Pierwszą część publikacji stanowi przedstawienie outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Szczegółowo zaprezentowano w niej istotę koncepcji outsourcingu, jego rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki umowy outsourcingowej. Autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw.

W drugiej części książki przedstawiono wyniki badań własnych - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowanego zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zaprezentowano zidentyfikowane czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, niespotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przykłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo szczegółowa analiza zakresu stosowania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest cennym atutem książki.

W publikacji zaprezentowano także zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zawierają one etapy skutecznego procesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy. W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-810-2651-2

EAN: 9788381026512

Liczba stron: 216

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 62,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.3 / 10 (7847 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (3 oceny)

1886

21,23 zł (-11%) - najniższa cena 29,00 zł (-34%) - cena detaliczna
Do koszyka

4689

46,89 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (82 ocen)

3999

34,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2664

27,65 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8699

86,99 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (57 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (99 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2164

21,64 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (98 ocen)

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka