Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono zagadnienie banku komercyjnego jako jednego z elementów rynku finansowo-bankowego w Polsce. Zaprezentowano prawne aspekty funkcjonowania banków komercyjnych w Polsce na podstawie systemu prawa bankowego. Przedstawiono także otoczenie banków komercyjnych w Polsce z podziałem na mikrootoczenie oraz makrootoczenie.
W rozdziale drugim zaprezentowano czynniki sukcesu oraz bariery wejścia, z jakimi mogą mieć do czynienia banki wchodzące na rynek finansowy. Ponadto przedstawiono studia przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych oraz wybranych modeli biznesowych w procesie wejścia banków na rynek w Polsce.
Rozdział trzeci rozpoczyna się opisem koncepcji i metodyki badań, w ramach której omówiono procedurę doboru próby do badań ankietowych oraz sposób przeprowadzenia badań. Ponadto w rozdziale zawarto próbę opisu wyników badań ankietowych i rynkowych. Następnie dokonano porównania wyników badań własnych z wynikami badań innych autorów.
W rozdziale czwartym omówiono weryfikację hipotez badawczych, przedstawiając syntezę zebranego materiału badawczego. Następnie zaprezentowano syntetyczną analizę kosztów i korzyści wynikających z wejścia nowego banku na rynek.
Ze wstępu
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-797-2373-7
EAN: 9788379723737
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 45,00 zł