Nowe zasady marketingu i PR Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

Scott David Meerman

Nowe zasady marketingu i PR Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

53,21

 

Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. *** „Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści”. Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing „David informuje, bawi i inspiruje!

MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-823-1063-4

EAN: 9788382310634

Tytuł oryginalny: The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs,

Liczba stron: 504

Format: 14.0x22.0cm

Cena detaliczna: 79,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.8 / 10 (289 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4354

43,54 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6699

66,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2970

29,70 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (109 ocen)

4322

43,22 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (253 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.4 / 10 (105 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (6 ocen)

2746

27,46 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (218 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.4 / 10 (269 ocen)

3970

37,52 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka