Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej

Benjamin Hardy, Sullivan Dan

Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej

4.0

(1 ocena) wspólnie z

33,62

 

Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w chwili olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem całkiem sporej. I tu zaczyna się problem: do zwiększania zaangażowania i budowania zwycięskich zespołów potrzeba wrażliwości, mądrości i zaufania. Jeśli skoncentrujesz się na osobach, a nie na sposobach, to niezależnie od Twojego talentu i woli zwycięstwa znajdziesz ścieżkę do osiągania celów, które inaczej byłyby nierealne.

Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać - i nie być przy tym niewolnikiem pracy.

Dan Sullivan — jeden z najbardziej wpływowych i najpopularniejszych specjalistów w dziedzinie przedsiębiorczości. Szkoli najlepszych menadżerów na świecie. Założyciel Strategic Coach, autor ponad 50 książek biznesowych i twórca setek kursów dla obecnych i przyszłych ludzi sukcesu.

Dr Benjamin Hardy — psycholog i autor ponad 40 publikacji na temat samorozwoju. Specjalizuje się w koncepcji przyszłej jaźni, która dotyczy postrzegania samego siebie w przyszłości. Jego wpisy na blogach przeczytało ponad 100 milionów internautów, a cytaty z tych tekstów były przytaczane w opiniotwórczych mediach, takich jak „Harvard Business Review”, „The New York Times”, „Forbes”.

OnePress
Oprawa miękka

Wydanie: 1

ISBN: 978-83-283-9382-0

EAN: 9788328393820

Liczba stron: 208

Format: 14.0x20.8cm

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

1333

13,33 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.5 / 10 (2 oceny)

2123

21,23 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (4418 ocen)

2657

26,57 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (40 ocen)

2150

21,50 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (6 ocen)

1035

10,35 zł - najniższa cena 14,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3989

39,89 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (303 ocen)

4329

43,29 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (2 oceny)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.5 / 10 (17 ocen)

2557

25,57 zł - najniższa cena 36,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka