Młodzi nabywcy na e-zakupach

Gracz Leszek, Ostrowska Izabela

Młodzi nabywcy na e-zakupach

58,80

 

Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność? 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają? 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

Placet
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-748-8181-4

EAN: 9788374881814

Liczba stron: 272

Format: 170x240mm

Cena detaliczna: 58,80 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (671 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (392 ocen)

2599

25,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2783

27,83 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (56 ocen)

1937

19,37 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3330

31,29 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2164

21,64 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (609 ocen)

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (50 ocen)

2899

28,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (1 ocena)

2657

25,99 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka