Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Arkadiusz Bednarski

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

7.3

(12 ocen) wspólnie z

28,65

 

Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

O autorze

Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-7240-5

EAN: 9788328372405

Liczba stron: 208

Format: 14.0x21.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.6 / 10 (252 ocen)

2324

23,24 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (958 ocen)

4655

46,55 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (161 ocen)

4689

46,89 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (2 oceny)

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (10 ocen)

6401

64,01 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (8 ocen)

1674

16,74 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (148 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3100

31,00 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2464

24,64 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (32 ocen)

2961

29,61 zł - najniższa cena 46,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka