Mind hacking Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

Marcin Cichocki

Mind hacking Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

8.0

(6 ocen) wspólnie z

55,91

 

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszystkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się skuteczność komunikacji. *** Autor zebrał w książce rozproszoną w tysiącach artykułów, badań, raportów i materiałów cyfrowych wiedzę, która udziela rozbudowanej odpowiedzi na dwa, wydawałoby się proste, pytania: dlaczego dokonujemy takich, a nie innych decyzji konsumenckich i jak to się dzieje, że jeden przekaz marketingowy potrafi nas do tej decyzji przybliżyć, a inny wręcz przeciwnie. Marcin Cichocki w swojej pracy sięga głęboko i czerpie garściami z różnych dyscyplin: historii, ekonomii, biologii, neurologii, socjologii, czy psychologii ewolucyjnej. Tylko takie podejście może zbliżyć nas do prawdziwej odpowiedzi na wcześniej przytoczone pytania. Marketing jest bowiem dziedziną interdyscyplinarną, a ludzkie zachowania są zbyt skomplikowane, aby opisać je aparatem pojęciowym tylko jednej gałęzi nauki. Co więcej, niełatwe zagadnienia wyjaśnia w sposób logiczny, zrozumiały dla - że tak się wyrażę - laika i robi to w sposób lekki, niejednokrotnie humorystyczny. Konsumencie - dzięki tej książce powinieneś poczuć się lepiej. Przekonasz się bowiem, że przed sprawnie wykreowanymi komunikatami marketingowymi zwyczajnie nie sposób się “obronić”. Nie wynika to z Twojej ignorancji, tylko z mechanizmów, które wymykają się racjonalności i ludzkiej świadomości. Pozbądź się poczucia wyższości i wyjątkowości w świecie marketingowych przekazów (mimo że one same często będą chciały cię do tego przekonać). Wszyscy jesteśmy bowiem małpami (włącznie z piszącym te słowa i autorem książki) na może nieco wyższym stopniu ewolucji. Marketerze - nie znajdziesz w tej książce jasnych rozwiązań, jak sprawić, by Twoja praca była łatwiejsza i bardziej efektywna. To byłoby zbyt piękne i proste. Może być ona jednak dla Ciebie kompendium wiedzy z zakresu zachowań konsumenckich. Jeśli wyciągniesz z niej prawidłowe wnioski (o co, przez formę podania, nietrudno), uzyskasz potężny, marketingowy oręż. Używaj go rozważnie i etycznie! Przyda Ci się wszędzie tam, gdzie istotna jest perswazja. Maciej Sowa

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-012-3251-1

EAN: 9788301232511

Liczba stron: 200

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.5 / 10 (743 ocen)

2498

26,17 zł - najniższa cena 37,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.3 / 10 (4 oceny)

3252

32,52 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (3 oceny)

2516

25,16 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

10.0 / 10 (1 ocena)

3905

39,05 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.5 / 10 (6 ocen)

4688

46,88 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (48 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (129 ocen)

6029

60,29 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (4 oceny)

4059

40,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (1143 ocen)

2899

33,49 zł (-13%) - najniższa cena 49,99 zł (-42%) - cena detaliczna
Do koszyka