Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Znajdź własną drogę przez Miasto Tańczącego Karpia! Pomagaj mieszkańcom, rozwiązuj zagadki i przeżywaj przygody. Przed tobą wciągające połączenie wyszukiwanki i gry paragrafowej: 2 książki, 272 naklejki, ponad 150 historii i długie godziny zabawy.
W Mieście Tańczącego Karpia trwają gorączkowe przygotowania: już jutro doroczny Festiwal Siedmiorękiego Orangutana! Czy wszystko pójdzie zgodnie z planem? To zależy od ciebie!
Delegacje zaprzyjaźnionych miast są już blisko, port puchnie od ważnych dostaw, w teatrach odbywają się ostatnie próby, cukiernicy szykują popisowe wypieki... A kłopoty? Niestety, są wszędzie: ktoś próbuje ściągnąć na miasto potężny sztorm, w przystani zacumował okręt pełen szkieletów, na ulicach grasują nieuchwytni złodzieje, a nieudane magiczne eksperymenty wywołują mnóstwo zamieszania…
Odkryj tajemnice Miasta Tańczącego Karpia i spraw, by festiwal odbył się bez przeszkód. Poznawaj mieszkańców i ich historie, rozwiązuj zagadki i przeżywaj przygody. Miej oczy otwarte, bo tu na każdym rogu dzieje się coś ciekawego, a niespodzianki mogą kryć się wszędzie!
Gra składa się z albumu z ilustracjami (format 24,5 x 33,8 cm, 56 stron), „Podróżnika” – książki z tekstem (format 15,6 x 24,3 cm, 152 strony) oraz 272 naklejek.
Pełne szczegółów, postaci i scenek ilustracje przedstawiają Miasto Tańczącego Karpia. To po nich będziesz wędrować, wypatrując kolejnych przygód. Numer przy postaci oznacza, że możesz z nią porozmawiać. By to zrobić, znajdź ten sam numer w „Podróżniku”. Przeczytaj, co mówi postać, i spróbuj jej pomóc. Rozwiązania szukaj na ilustracjach i u innych mieszkańców miasta. Gdy po wykonaniu zadania przykleisz we wskazanym miejscu ilustracji naklejkę, fragment miasta się zmieni, a przed tobą otworzą się nowe możliwości.
Grę możesz zacząć w dowolnym miejscu miasta. Nie ma tu jednej ciągłej opowieści, lecz ponad 150 przeplatających się historii, przygód i zadań. Niezależnie od tego, czy masz 10 minut, czy całe popołudnie, w Mieście Tańczącego Karpia zawsze znajdziesz coś do zrobienia. Zwiedź wszystkie jego zakamarki, przetestuj swoją spostrzegawczość i spróbuj się przy tym nie zgubić!