Marketing w twojej firmie Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Norbert Oruba

Marketing w twojej firmie Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

6.5

(2 oceny) wspólnie z

31,22

 

Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje: regularne prowadzenie bloga firmowego; komunikacja w social mediach; korzystanie z systemu reklamowego Google Ads; współpraca z influencerami; budowanie marki osobistej; przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją! W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ: To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej. Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach. Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem. Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii. Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu. *** Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie.

Poltext
Broszurowa ze skrzydełkami

ISBN: 978-83-823-1117-4

EAN: 9788382311174

Liczba stron: 224

Format: 14.0x22.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.1 / 10 (1075 ocen)

2673

26,73 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (5978 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (323 ocen)

2791

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

990

9,90 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (94 ocen)

2791

27,91 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4354

43,54 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (10 ocen)

2496

24,96 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3081

31,04 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5990

53,21 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka