Marketing Premium

Dominika Trawka

Marketing Premium

4.6

(14 ocen) wspólnie z

35,19

 

Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.

Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.

O autorze
Dominika Trawka — posiada certyfikat Management of Fashion & Luxury Companies Uniwersytetu Bocconiego w Mediolanie. Jest autorką pierwszego w Polsce bloga poświęconego biznesowi i marketingowi marek luksusowych — Marketing Premium (marketingpremium.pl), regularnie publikuje też w mediach branżowych, między innymi w magazynach Marketing w Praktyce i Marketer+ oraz na portalach NowyMarketing.pl i Fashion Biznes. Występuje w roli prelegentki na konferencjach, takich jak Polish Luxury Market Summit, Bring Luxury On czy Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u. W ramach międzynarodowego projektu Luxury Consulting Online doradza wysoko ceniącym się markom w zakresie kreowania strategii, budowania wizerunku oraz działań marketingowych.

OnePress
Oprawa twarda

Data pierwszego wydania:
2019-11-25

ISBN: 978-83-283-5516-3

EAN: 9788328355163

Liczba stron: 172

Format: 14.5x21.5cm

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.6 / 10 (38 ocen)

2585

25,85 zł - najniższa cena 36,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.2 / 10 (1071 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (26 ocen)

1850

21,45 zł (-13%) - najniższa cena 36,99 zł (-49%) - cena detaliczna
Do koszyka

4.8 / 10 (21 ocen)

3412

31,96 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (185 ocen)

3684

36,84 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.5 / 10 (8 ocen)

2474

39,90 zł (-37%) - najniższa cena 39,90 zł (-37%) - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (153 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (133 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (15 ocen)

2045

20,45 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (706 ocen)

3483

34,83 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka