Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Boguszewicz-Kreft Monika

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

58,00

 

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.

Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
- o szybko zmieniających się wymaganiach,
- pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
- dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:
- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
- stosuje nowatorskie metody zarządcze.

Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-755-6556-0

EAN: 9788375565560

Liczba stron: 302

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 58,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.0 / 10 (708 ocen)

1745

17,45 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.9 / 10 (109 ocen)

2344

23,44 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (73 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (491 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2817

27,89 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (1396 ocen)

4654

46,54 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (20 ocen)

2789

27,89 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.5 / 10 (4 oceny)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (61 ocen)

3399

33,99 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.5 / 10 (64 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

Inne książki tego autora

7.0 / 10 (1 ocena)

5912

51,73 zł - najniższa cena 70,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4259

38,71 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5982

59,82 zł - najniższa cena 85,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka