Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Boguszewicz-Kreft Monika

Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

59,82

 

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.

Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
• o szybko zmieniających się wymaganiach,
• pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:
• oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
• stosuje nowatorskie metody zarządcze.

Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: 4

ISBN: 9788381029124

EAN: 9788381029124

Liczba stron: 301

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 85,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.8 / 10 (54 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (308 ocen)

3755

30,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (551 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (39 ocen)

2817

27,89 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.0 / 10 (8 ocen)

3075

30,75 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (37 ocen)

3999

39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (102 ocen)

3491

34,91 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (1341 ocen)

2970

29,70 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (70 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (11 ocen)

3684

41,24 zł (-10%) - najniższa cena 54,99 zł (-33%) - cena detaliczna
Do koszyka