Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Boguszewicz-Kreft Monika

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

7.0

(1 ocena) wspólnie z

59,12

 

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.

Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
• o szybko zmieniających się wymaganiach,
• pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:
• oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
• stosuje nowatorskie metody zarządcze.

Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: trzecie

ISBN: 978-83-810-2366-5

EAN: 9788381023665

Liczba stron: 302

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 70,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (70 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (194 ocen)

2499

24,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3099

30,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.0 / 10 (1036 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.2 / 10 (97 ocen)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.4 / 10 (7 ocen)

6331

63,31 zł - najniższa cena 68,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (9 ocen)

2570

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.6 / 10 (16 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.0 / 10 (19 ocen)

2570

25,70 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka