Literatura i media po 1989 roku

Maryla Hopfinger

Literatura i media po 1989 roku

6.6

(5 ocen) wspólnie z

23,55

 

Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury audialnej i elektronicznej; ważne miejsce zajmują paralelne narracje audiowizualne – film autorski, seriale telewizyjne, fabularne gry komputerowe. Gromadzona przez lata interdyscyplinarna wiedza autorki, uważna, wnikliwa obserwacja zachodzących na naszych oczach przemian, wyważone sądy, umiejętność jasnego i przejrzystego wykładu myśli wyróżniają tę pozycję. Nie ma dziś na rynku książki o tak szerokich horyzontach, tak mądrze syntetycznej, tak jasno napisanej, tak głęboko zaangażowanej we współczesność i tak aktualnej.

Oficyna Naukowa
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-745-9118-8

EAN: 9788374591188

Liczba stron: 300

Format: 13.3x21.5cm

Cena detaliczna: 32,50 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

5056

50,56 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (20 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.2 / 10 (55 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.8 / 10 (18 ocen)

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.2 / 10 (10 ocen)

2990

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

914

7,99 zł - najniższa cena 12,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (104 ocen)

2660

26,60 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3877

38,77 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2156

30,81 zł (-30%) - najniższa cena 40,50 zł (-46%) - cena detaliczna
Do koszyka